donderdag 26 augustus 2010

Mysteryland 2010 preview: zin an!


Ik tweet er al een tijdje over, en komende zaterdag is het zover: Mysteryland 2010! Ik moet zeggen dat ik nog nooit intenser naar dit festival heb toegeleefd dan dit jaar. Ik heb er echt zo onwies veel zin an! Waarom? Waarschijnlijk ben ik na de afgelopen maanden gewoon toe aan een leuk festival, maar het is vooral vanwege de lineup van dit jaar.

Waarschijnlijk gaan we de dag in disco stijl beginnen met de tonen van Riptide, gevolgd door vrolijk relaxen met Isis. Haar zag ik voor het eerst draaien toen ze nog maar 18 was. Sindsdien heeft deze dame door haar muziek keuze een speciaal plekje in mijn hart. De middag uurtjes brengen we waarschijnlijk door in de GZG area. Hun motto is ‘Wat een leven!’ wat symbool staat voor de liefde, het plezier en de positiviteit die de housecultuur met zich meebrengt. Kan het nog mooier? En valt het tegen, dan kunnen we de hele middag hard in de Bois Noize records area, waar elke minuut van de dag een topper achter de draaitafels staat. Om 17:00 uur staan we daar zeker, om helemaal los te gaan op de set van Erol Alkan. Waarom ik E.R.O.L. een held vind? klik maar eens hier, hier of hier!

Ons avond programma is er ook een van grote helden. Eerst een set van de vader der nederlandse DJ's Dimitri. De man die me na het beluisteren van zijn static tracks CD's heeft gestimuleerd me steeds dieper in de house scene te verdiepen. En daarna een van de grondleggers van de techno, the legend Derrick May. Ik weet zeker dat ik me zaterdag even weer 18 zal voelen. En ik weet ook zeker dat ik zondag meer dan ooit besef dat ik toch echt geen 18 meer ben :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie je daar dan :-)

Gr.
Robin (ICT Berendsen)