zondag 28 februari 2010

The green man


Gisteravond laat zag ik ineens een groen geschminkte jongeman lopen. "Hé, Dr. Lektroluv!", is het eerste dat ik roep. "Ah, u kent hem?", is de reactie. Ik leg uit dat ik graag feestjes bezoek waar deze groende held uit België komt draaien. "Dat komt dan goed uit", is de reactie en ik krijg een vrijkaartje in de hand gedrukt voor komende vrijdag. Dat was dus even een mazzeltje. We vragen ons af of Freshy98 dit wat zou vinden, en bellen hem op. Een volmondig ja is zijn antwoord, en we weten nog een vrijkaartje los te praten bij het promo team.

Met dank aan vriendinnetje M, die tijdens een gesprek over cafeetjes van vroeger wel eens wilde zien wat er in Rocks te doen was. Anders waren we hier niet tegenaan gelopen. Ik heb beloofd het feestje van komende vrijdag schaamteloos te pluggen. Bij deze: Komt allen vrijdagnacht naar Metropool in Hengelo voor een heerlijk avondje met the Dr.!!

1 opmerking:

harm job zei

veel plezier! lachen!