zondag 21 februari 2010

Afval 21-2-2010


Weer een weekje voorbij, weer een beetje vet kwijt. Het gaat nog steeds prima met afvallen. Wiefke is weer wat onsjes kwijt, en kan inmiddels een maatje kleiner qua kleding. Ikzelf ben ongeveer even zwaar als vorige week, maar volgens de weegschaal is mijn vetpercentage wel gedaald met 2%.

Gisteren was het een echte zondigdag met Campagnetaart, bier en lekker eten. Zo af en toe moet dat kunnen. Al merk ik vandaag wel dat ik dergelijke hoeveelheden suikers niet meer gewend ben. Eigenlijk wel goed, want dit wat nare gevoel weerhoudt me er van om te vaak te zondigen. En dan te bedenken dat ik me een half jaar geleden elke dag zo voelde, maar gewoon niet beter wist.

Vanochtend zijn we weer netjes begonnen met pannenkoekjes van Soja-eiwit. De komende week zien we wel hoe het verder loopt.

Geen opmerkingen: