zondag 28 februari 2010

Afval 28-2-2010


Na 8 weken diëten werd het wel eens tijd om een echte zondigdag in te plannen. Dit keer niet zo'n dag dat je net even wat minder netjes eet, maar wel zo'n dag waarop het personeel van onze vaste kroeg blij verrast is onze gezichten ook weer een keer te zien.

In het kader van dingen die we al lang niet meer gedaan hadden heb ik gister voor het eerst sinds een jaar of 15 weer een Pauwel Kwak gedronken. Eigenlijk best lekker, dit bier van de gezette herbergier in koetsierglas.

En oh ja, met afvallen gaat het voorlopig prima. Wiefke blijft gestaag gewicht verliezen, en ook mijn vet% blijft langzaam dalen. Ik ga vanaf deze week weer ietsje meer eten om beter van de training te herstellen.

Vandaag doe we het rustig aan. Ik kan best goed merken dat ik geen grote hoeveelheden bier meer kan verdragen.

Geen opmerkingen: