zondag 21 februari 2010

Sporten - week 7 2010


Geen drie keer, maar slechts twee keer heb ik gesport de afgelopen week, vanwege een overigens gezellige verjaardag afgelopen maandag. Een inhaaldag zat er niet in, doordat ik dinsdagmiddag helemaal vanuit Zoetermeer moest komen.

Toch was het best een geslaagde sportweek. Ik begin langzaam maar zeker mijn draai steeds meer te vinden. Wel was het woensdag de eerste en meteen de laatste keer dat ik een half uur vroeger ga trainen. Man, wat een drukte! Na 21:00 uur is het gelukkig een stuk rustiger. Ik heb vrij goed een aangepast Borst-Rug programma af kunnen werken.

De tweede training was gisterochtend rond een uur of tien. 's Ochtends en weekend is voor velen een erg moeilijke combinatie zo lijkt het, want het was erg rustig in het krachthonk. Wel jammer dat die paar mensen die er wel waren dezelfde dumbbells nodig hadden als ik. Ik moet maar snel sterkere armen krijgen zodat ik de zwaardere dumbbells aan kan :)

Ondertussen zijn ze bij de F4F flink aan het verbouwen. Ik ben erg benieuwd hoe het grotere krachthonk er uit komt te zien, en of daar meer met losse halters getraind kan worden.

Geen opmerkingen: