woensdag 3 maart 2010

Autowacht


Van de week kreeg ik een telefoontje. Het blijkt meneer Fiets van de autogarage (Ja echt, die naam heb ik niet verzonnen). De definitieve bestelling van de auto is binnen, en hij loopt nog even het lijstje met me door om te voorkomen dat ik straks met een verkeerde auto zit opgescheept. Het gaat nog wel eens fout als er een leasemaatschappij tussen zit.

In dit geval blijkt alles te kloppen, zelfs de kleur van de bekleding staat goed ingevuld. Nu is het wachten begonnen. De verwachte levertijd is de week van hemelvaart, rond 15 mei. Over een weekje of 5 verwacht ik de pauperstation naar 180.000 kilometer te hebben gebracht. Hoe ik me in de overbruggingsperiode zal vervoeren weet ik nog niet. Dat wordt ofwel een tijdelijke auto, of de pauperstation mag nog wat extra kilometers gaan maken.

Geen opmerkingen: