donderdag 18 maart 2010

Sporten 17-3-2010



Afgelopen week heb ik weiniog aan sport kunnen doen door een zwaar volgeboekt weekend met 2 dagen training ver weg er achteraan. Gisteravond heb ik de draad weer voorzichtig opgepakt. Ik kon aan mijn lichaam merken dat de afgelopen 4 dagen alles behalve gezond zijn geweest. Toch ging het trainen eigenlijk best goed. Dat kwam ook doordat ik een vrij licht programma trainde (biceps, triceps, zijkant schouder), maar toch.

De komende dagen ga ik mijn gezonde voeding weer op de rit zetten, en de verloren spiermassa (als ik de weegschaal met lichaamsmeting moet geloven) snel weer aan proberen te zetten. Het weekend is in middels wel alweer volgeboekt, dus ik hoop dat ik de tijd voor training kan vinden. En anders gooi ik het schema wel weer opnieuw om.

Geen opmerkingen: