woensdag 10 maart 2010

Sporten - week 9 2010


Wat een drukte de laatste tijd in de sportschool! Zo druk, dat ik heb besloten mijn schema qua tijd flink om te gooien. Wat meer weekend uren, en slechts één doordeweekse avond. Dat komt me aan alle kanten beter uit: Bij een lange werkdag mis ik niet meteen een training die ik niet meer in kan halen, in het weekend is het een stuk rustiger dan normaal en in het weekend hoef ik minder op mijn voeding te letten.

Over die voeding gesproken: ik heb besloten het dieet voorlopig stop te zetten. De belasting voor mijn lichaam werd gewoon te groot in combinatie met mijn training. Niet dat ik nu zwaar aan de junkfood ga of zo, maar overdag voed ik mijn lichaam nu veel meer gericht op herstel en spiergroei dan op vetverbranding. 's Avonds doe ik wel gewoon met Wiefkes maaltijden mee.

De komende weken monitor ik wel extra intensief om te zien of ik niet te hard van stapel loop, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat de kilos vet die ik kwijt ben er net zo hard weer aan komen.

Geen opmerkingen: