woensdag 17 maart 2010

Volle dagen


Ik heb eventjes niet geblogd doordat mijn agenda vrij vol zat de afgelopen dagen:

Zaterdag
's Ochtends had ik voor het eerst sinds tijden een lichte kater. Dat krijg je van diëten zonder bier. Ik had op HarmJobs verjaardag ietsje rustiger moeten doen. 's Middags ging het gelukkig een stuk beter, zodat ik in de avond gewoon mee kon doen met het soort-van-reünie-etentje zodat Freshy98 weer eens kon bijpraten met wat oude vrienden. Het eten was lekker en het was erg gezellig.

Zondag
Lekker een ochtendje relaxen, en 's middags voor het eerst in mijn leven een Lomi-lomi massage. Zeer ontspannend! Als ik het kon betalen lag ik elke dag op die massagetafel.

Zondagavond ben ik naar Zoetermeer afgereisd voor de trainingen van maandag en dinsdag. Bij het hotel aangekomen bleek mijn reservering niet bekend. Daar sta je dan, ver van huis. Gelukkig is het een dag later allemaal opgelost.

Maandag-Dinsdag
Twee dagen training. Ik ben weer een stukje wijzer, en heb nu wat gestructureerd materiaal om mijn adviesgesprekken wat minder vanuit de losse hand in te steken. Volgende maand gaan we weer verder.

Geen opmerkingen: