maandag 18 oktober 2010

Hollen en stilstaan.


Soms heb je van die tijden. Dan ben je met net wat teveel dingen tegelijk bezig. Ik heb daar nu ook last van. De gevelrenovatie is nog in volle gang. Mijn dakgoot moet nog worden vervangen. Murphey heeft problemen met de maag en darmen wat nogal wat extra aandacht vraagt in verband met medicatie en het verdelen van voeding over de dag. Ik zelf loop bij de huisarts vanwege die vervelende allergieën.

En dat is alleen nog maar het privé deel van de drukte. Deze week moeten drie projectplannen af, word ik ook nog "geclaimd" voor allerhande meetings en vraag ik me nog steeds af of ik de komende weken veelal in hotels moet vertoeven vanwege de reistijden naar de klanten her en der.

Normaal gesproken zijn dit allemaal dingen die ik best wel aan kan. Maar het komt nu wel echt allemaal tegelijk. En eigenlijk vind ik projectplannen schrijven een van de minst leuke aspecten van mijn werk. Dat helpt ook niet heel erg zeg maar. En ook het feit dat ik alleen woon maakt de planning van klanten ver weg des te lastiger. Waar ik een half jaar geleden nog kon rekenen op mijn vriendin die thuis het schip kon bewaken moet ik nu van alles en nog wat regelen voordat ik het land door kan reizen.

Natuurlijk. Ik heb zelf voor dit bestaan gekozen, en over het algemeen ben ik er ook erg gelukkig mee. Maar ik zou het wel fijn vinden als de druk wat beter verdeeld zou worden. Het is de laatste tijd echt hollen of stilstaan. En nu is het dus weer vooral hollen. Even doorzetten dan, en voorzichtig hopen dat ik tegen het eind van het jaar nog wat vakantie kan opnemen. Daar ben ik namelijk best aan toe.

Geen opmerkingen: