woensdag 20 oktober 2010

Allergie, deel 2


Vandaag de uitslag va de allergietest besproken met de huisarts. Bovenstaande jongen is inderdaad de oorzaak van mijn niesbuien. Althans, ik moet niezen van zijn poep. Ik zal de neusspray dus blijven gebruiken, omdat die best goed werkt. Want wie wil dat nou niet: de hele dag huisstofmijtenpoep in je neus zonder te moeten niezen. Net zoals alle andere mensen dat kunnen.

Ik heb ook nog wat tips gekregen voor maatregelen die ik in de slaapkamer moet nemen, zoals laminaat in plaats van tapijt om de hoeveelheid stof terug te dringen. Wellicht pak ik dat deze winter nog op, maar dan moeten wel eerst alle andere onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond.

Mijn zorgen over de andere reactie bleken ongegrond. Nummertje 10 was een histamine test waar alle mensen op moeten reageren om te controleren of de monsters nog wel goed zijn. Dat was de assistente even vergeten te vertellen. Ik kan dus zonder problemen blijven genieten van bier, rode wijn en blauwaderkaas, en dat is best een opluchting.

Geen opmerkingen: