dinsdag 26 oktober 2010

Business on Wheelz!


Dit is hem dan: Een echte Titan Universe Businesscase on wheels. Is het geen beauty? Ik wilde eigenlijk al tijden een nieuwe koffer waar ik mijn werkspullen goed in kwijt kon. De pilotenkoffer was ruim genoeg, maar wel erg zwaar. Zeker als je je auto op 10 minuten loopafstand van de klant moet parkeren. De rugtas die we ooit als nieuwjaarsgeschenk kregen was eenvoudiger te tillen, maar wanneer je in pak loopt natuurlijk geen gezicht.

Een koffer op wieltjes moest het dus worden, en gisteren heb ik hem besteld. Natuurlijk via internet, want zo shoppen mannen. Althans, zo shoppen Nerd-meneren zoals ik. Maar ik schaam me daar niet voor. Ik zal morgen vol trots vanuit de parkeergarage naar de ingang komen rijden.

Vind ik leuk, zo'n tas achter me aan op wieltjes. Net als je die omaatjes ziet doen, alleen dan met een laptop in plaats van citroenen en leverworst uit de dagelijkse aanbieding. Voor deze speelse jongeman breken mooie tijden aan (^_^)

Geen opmerkingen: