woensdag 10 september 2008

3e zwem


Vanavond weer een training volbracht. Voorlopig zwem ik nog maar één keer per week om mijn lichaam na de training voldoende tijd te geven om te herstellen.

Ik kon ook vanavond merken dat het weer beter ging dan de vorige training. De 2 kilometer heb ik weer gehaald, met nog wat tijd over om even uit te zwemmen en om de training af te sluiten met een baantje onder water.

Mijn armspieren zijn nog wel het grootste zorgenkindje. Ze lopen niet na 25 meter al vol zoals in de eerste trainingen, maar echt lekker meewerken doen ze nog niet. Dat zal nog wel wat tijd nodig hebben vrees ik.

Ik ben er wel nog steeds van overtuigd dat de terugkeer naar de zwemsport de juiste keuze is geweest. Ik moet er niet aan denken dat ik met dat benauwde weer van vanavond in de sportschool had staan zweten.

1 opmerking:

harm job zei

tijd voor de Paralympics!