zondag 27 september 2009

Woofur - Boys Noize records night





Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor lekker elektro raggen bij de Boys Noize records editie van Woofur. Bijna was ik er niet geweest, want vrijdagmiddag was ik nog helemaal niet zo goed te pas. Maar de verkoudheid die de hele week al aan het oprukken was heb ik net op tijd weten te overwinnen.

En dat is maar goed ook, want oh man echt niet meer normaal wat een super optreden van Shadow Dancer! De tent stond helemaal op zijn kop. Het eerste nummer sloeg in als een bom, en ze bleven maar met goede platen komen. Het komt niet vaak voor dat ik van een artiest echt elk nummer goed vind, maar Shadow Dancer is het gelukt.

De set van D.I.M. erna was er ook een om een puntje aan te zuigen. Een zeer geslaagde avond dus, die door de heren van Vunzig Soundsystem nog even stevig werd afgemaakt. En dan vergeet ik nog de prima set van StereoBrow, een duo waar we vast nog meer van gaan horen.

En nou meende ik een poster te hebben gezien waarop stond dat The Subs de volgende keer komen optreden. Ook een must see dus. Ga zo door heren!

Geen opmerkingen: