woensdag 11 februari 2009

Zwem 11-2



De kleedkamer hangt vol met kleren, en ik hoor een duidelijk geplons in het bad als ik ruim op tijd arriveer. Ik heb dan al zo'n vermoeden dat ik weer eens een mailing gemist heb omdat men het maar niet voor elkaar krijgt om mijn mailadres vanaf het inschrijfformulier naar de lijst met ontvangers getransformeerd te krijgen (hoe moeilijk kan het zijn?).

"Nieuwe tijden he?", hoor ik als ik in zwembroek aan de zwembadrand sta. Tja, daar heb ik wat aan als ik niet geïnformeerd word. Mijn training is in elk geval een stuk korter dan normaal, en ik kom in het half uurtje dat me nog rest niet verder dan 1200 meter. Ik heb vernomen dat ook de trainingen op de andere dagen dan woensdag naar een eerder tijdstip zijn verzet, waardoor ik nu echt zeker weet dat ik het die dagen niet ga redden. Ik hoop maar dat ze de woensdag training niet nog vroeger plannen, want dan kan ik op zoek naar een andere zwemclub of zelf weer een andere sport.

Na de training heb ik nogmaals mijn mailadres achter gelaten. Ik hoop dat de communicatie de volgende keer wel goed gaat.

UPDATE: De inhoud van mijn mailbox verraadt dat ik nu wel op de maillijst sta. Gelukkig maar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja da's moeilijk... Communicatie...