dinsdag 24 februari 2009

Gif?


Zondagavond, even na acht uur. Ik begin me snel erg slecht te voelen, en om half negen moet ik rennen naar het toilet. Het is het begin van een hele nacht heftig braken, diarree en een duizelig gevoel. Door die zware nacht heb ik sinds maandag overal pijn. Ook heb ik erg veel vocht verloren dat ik maar met moeite aan kan vullen. Ik drink me een ongeluk aan sapjes, melk, frisdrank (voor de broodnodige suikers) en water, maar al die vloeistoffen bereiken in no time het einde van mijn darmkanaal om net zo vloeibaar mijn lichaam weer te verlaten. Het lijkt een kleine voedselvergiftiging die ook vandaag nog de nodige ongemakken veroorzaakt.

Wiefke heeft ondertussen een aardig slaaptekort opgelopen door mijn 2 nachten van gewoel en veelvuldig toiletbezoek. Laten we hopen dat dit snel weer over gaat.

UPDATE: Vanavond heb ik voor het eerst weer een maaltijd van vast voedsel gegeten. Nu maar hopen dat het ook als vaste ontlasting weer naar buiten komt.

2 opmerkingen:

harm job zei

En wat heb je gegeten? Iets uit de carnavalsoptocht?

Mr. T-REX zei

Iets uit de paupersupermarkt...