zondag 8 februari 2009

Kick & Pull


Het trainen in het 50m bad heeft één nadeel: In het 25m bad was altijd materiaal beschikbaar voor als ik alleen armen of alleen benen wilde trainen. In het "nieuwe" bad is dat niet het geval. Na een paar keer moeizaam trainen zonder materiaal heb ik gisteren een nieuwe sportaankoop gedaan.

Ziehier mijn kersverse kickboard en pullboy, waarmee het trainen wat beter zou moeten gaan. Ze blijken qua kleurstelling ook nog heel aardig bij de bank te passen, dus als ik ze een keer laat slingeren zal Wiefke het vast niet zo erg vinden. Hoop ik.


Dat dit voor het zwemmen geen wondermiddel is blijkt uit de zeer uitgebreide waarschuwing op de achterkant. Het is duidelijk dat de tijden zijn veranderd. Vroeger was verdrinken gewoon je eigen schuld, nu is er altijd de angst dat je als bedrijf een proces aan je broek krijgt als iemand jouw product op de verkeerde manier gebruikt.

Geen opmerkingen: