woensdag 21 januari 2009

Zwem 21-1


Een goed begin is het halve werk. Dat die spreuk de andere kant op ook meer dan waar is heb ik vanavond ondervonden. Ik was de dag al zonder goed ontbijt begonnen, en had ook de lunch wat te haastig naar binnen gewerkt. Vervolgens heb ik na thuiskomst van het werk mezelf geen moment van rust gegeven om ontspannen aan de training te kunnen beginnen vandaag. Dat ik ook nog verzaakte netjes in te zwaaien voordat de training begon zal ook niet echt geholpen hebben.

Al met al dus een echte bagger training, waarin ik vanaf het eerste moment al geen rust in mijn slag kon krijgen, en niet vooruit te branden was. Op 400 meter voor het einde ben ik maar gewoon gestopt, omdat mijn maagzuur inmiddels bij elke poging om wat lucht te happen anti-peristaltisch naar buiten probeerde te marcheren .

De volgende keer moet dat toch echt anders. Die volgende keer is pas over twee weken, omdat ik volgende week enkele dagen in Sweetlake City mag vertoeven voor de kick-off van de Getronics Consulting Architectuur Academy.

Geen opmerkingen: