woensdag 28 januari 2009

Ver weg, maar zo dichtbij.


Gisteren en vandaag stonden in het teken van de kick-off en eerste cursusdag van de Architectuur Academy. Dat betekende voor mij weer ver weg in Sweetlake City in een eenzame hotelkamer verblijven. Na wakker te zijn geworden in een leeg bed vond ik dit briefje van Wiefke in mijn tas. Het blijft een lieverd.

De eerste opracht bij de kick-off was onder andere presenteren wat verbondenheid voor mij betekende. Ik heb meteen de kans gegrepen dit verhaal te vertellen om het begrip verbondenheid te visualiseren voor mijn publiek. Dus dankzij Wiefke werd ik niet alleen met een beter gevoel wakker, maar heb ik dat gevoel ook deels aan mijn publiek kunnen geven.

Aan de afgelopen twee dagen heb ik een heel positief gevoel over gehouden. Laten we hopen dat dat gevoel gedurende de rest van deze learning track niet zal veranderen.

Geen opmerkingen: