zondag 25 januari 2009

Klootschiet 2009





De sneeuw is al een tijdje weg, maar de buren verkeerden gisteren nog in zeer winterse sferen. Na wat heerlijke winterse soep was het tijd voor het jaarlijkse winterfestijn. Rond een uur of twee trokken we richting de bossen vlak buiten de stad.

Nadat de teams via loting waren bepaald werd de een na de andere felgekleurde kloot over het bospad geworpen. Ook dit jaar bleek de strijd weer erg spannend met een gelijk aantal worpen aan het einde van de route. Voor mij geldt bij het klootschieten hetzelfde als bij het bowlen: ik moet toch eens vaker oefenen.

's Avonds hebben we met zijn allen nog genoten van de afsluitende winter-BBQ. Helaas werd dat genot voor mij flink verstoord, toen ik diep in de nacht een sprintje moest trekken richting toilet waar ik van boven en onder helemaal leeg liep. Een zware ochtend voor mij dus vandaag. Echt lekker op gang komen doe je nu eenmaal niet als je maagdarmstelsel het al een tijdje moet doen zonder iets dat ook maar enige voedingswaarde heeft. Gelukkig gaat alles nu weer OK.

1 opmerking:

harm job zei

Leegloop? Nergens last van gehad! Wat heb jij gehad dat ik niet had? Een overdosis gluhwein?