woensdag 11 juni 2008

Uitverkocht?

Al jaren en jaren stond de tijd in de etalage van deze schoenenwinkel stil. Het stond er vol met schoenen uit de jaren '60 en '70 met prijzen in guldens uit diezelfde periode. Ik heb nooit echt begrepen wat er nu precies aan de hand was, en ik verwachtte eerlijk gezegd dat dit pand er nog decennia lang precies hetzelfde bij zou staan.

Maar tot mijn grote verbazing zijn alle schoenen sinds kort uit de etalage verdwenen. Het enige dat rest zijn twee vaal blauwe borden waarop in vaal oranje letters nog steeds "Speciale aanbieding" te lezen is. Waar de schoenen zijn gebleven weet ik niet. Verkocht lijkt me onmogelijk. Misschien dat over een paar weken of zo meer duidelijk is.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als zelfs zulke vaste waarden verdwijnen is het einde nabij..... maaruh...misschien maken ze er alleen maar een zomeretalage van dus met zomerschoenen (van 4 decennia geleden)...