dinsdag 17 juni 2008

Training


Vandaag de eerste dag van de tweedaagse Microsoft Office Groove 2007 training. Helemaal in Zoetermeer, en dat is voor mij aardig wat kilometers reistijd. Ik verblijf daarom vannacht in een Hotel om morgen niet al te gaar te zijn.

De kamer is op zich aardig, met TV en gratis draadloos internet (waar ik nu gretig gebruik van maak). Ook is de kamer voorzien van een minibar, al valt de vulling hiervan wat tegen. Welgeteld één blikje bier, en dan ook nog Dommelsch. Ik denk dat ik vanavond de bar in de lobby maar op ga zoeken.

Wat betreft Office Groove moet ik zeggen dat dit best een mooi product is. Een erg eenvoudige manier voor projectteams om hun bestanden met elkaar te delen, en hieraan te kunnen werken zonder dat ze continu verbinding met elkaar of met een server nodig hebben. De trainer is een GPR collega, die als MVP het product door en door kent, en ook het examen voor Microsoft heeft samengesteld. Niet iemand die gewoon een boekje volgt en bij de eerste de beste foutmelding met zijn mond vol tanden staat , zoals helaas wel eens voorkomt bij verschillende opleidingscentra.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en dat plannen ze op een EK-avond dat oranje speelt? nerds.... ;-)

harm job zei

Eén blikje fout bier? Arme Mr. T-Rex, als dat morgen maar goed gaat. Of heeft de Baas een leuke versnaperingbijdrage meegegeven? Sterkte!