woensdag 11 juni 2008

AsoBuur

Ik wist dat de nieuwe buurman nieuwe dakpannen wilde. Dat wist ik via via, niet van hemzelf. Ik was dan ook lichtelijk geïrriteerd toen vrijdagmiddag de gang onaangekondigd helemaal vol bleek te staan met allerlei steigermateriaal.

Al een paar keer is Wiefke afhankelijk geweest van de medewerking van de dakdekkers om met haar fiets weg te kunnen. Inmiddels hebben de dakdekkers met mij moeten regelen dat er een stuk steiger achter mijn poort geplaatst moet worden. Ik heb ze maar toestemming gegeven, want zij kunnen er immers niets aan doen dat hun opdrachtgever zo'n minkukel is. Maar dit geeft alleen maar aan dat de buurman blijkbaar niet alleen schijt aan mij heeft, maar ook aan de bouwvakkers die hem goed werk proberen te leveren.

De buurman zelf kan ik steeds niet spreken omdat hij deze week nachtdienst blijkt te hebben. Maar dat (ongetwijfeld moeizame) gesprek gaat er zeker komen, want Mr. T-REX is NOT AMUSED.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Normaal gesproken gaan deze dingen
in goed Twents overleg, dus met een borreltje cq pils, maar sommigen begrijpen hier niets van.
Hopelijk is hij voor zijn vrouw en kinderen wat spraakzamer en overlegt even voor dat zij straf krijgen je weet maar nooit.


gr. Daddy

Anoniem zei

ik wil er geen ruzie over maken, maar eh....