zondag 8 juni 2008

Kunst?





Kunst in het volkspark was het vandaag. Meer dan 100 Nederlandse en Duitse kunstenaars exposeerden hun werken in het park, en hoopten wellicht nog wat te kunnen verkopen.

We zijn even wezen kijken, maar eerlijk gezegd vond ik bij de meeste kunstenaars de kunstzinnigheid op zijn zachtst gezegd niet geheel naar mijn smaak. Het was me veelal of te schreeuwerig, of te klassiek. Het was voor mij de eerste keer dat ik er was, maar ik denk niet dat ik nog een keer ga. In mijn ogen kan Mummy T-REX heel wat mooiere schilderijen maken. Gewoon een stuk subtieler, terwijl vaak je wel even moet kijken om te zien wat het nu precies voorstelt.

De BBQ die we speciaal vanmiddag hadden ingelast om nog wat kliekjes op te maken was er gelukkig niet minder gezellig om.

Geen opmerkingen: