zaterdag 7 juni 2008

Straatvlag

In de aanloop naar het EK bleef het opvallend kaal in onze straat. Nu zijn veel bewoners ook vaker afwezig dan anders, dus wellicht dat er een soort consensus was ontstaan om dit jaar de straat niet te versieren. Tot ik donderdagmiddag thuiskwam, en diverse straatbewoners (en oud-bewoners) druk in de weer zag met ladders en vele meters oranje.

Ikzelf ben die avond samen met Wiefke de stad in getrokken, want dat had ik haar beloofd. Bij thuiskomst was de donkere lucht gevuld met wapperend oranje. Of ik naar de (naar ik vrees maximaal 3) wedstrijden van Oranje ga kijken? Ik denk van niet. Mijn mening over voetbal is al jaren hetzelfde:

Als ik mannen in korte broekjes wil zie die zich theatraal staan aan te stellen ga ik wel naar de gay-parade...

Geen opmerkingen: