zondag 18 november 2007

Wiefke loves Jannes




Zaterdagavond, 17 november. Een enorme drukte rondom de ingang van Go-Planet. Deze avond gaat Wiefke haar verjaardagscadeau beleven: het concert van Jannes!

Het was voor haar een lange maar fantastische avond. Drankjes (en zoenen) krijgen van wildvreemde kerels, een plek helemaal vooraan, en aan haar stem te horen heeft ze ook flink wat meezingers te verwerken gehad.

Voor mij ook een bijna unieke ervaring. Omdat ik had beloofd taxichauffeur te spelen heb ik de hele zaterdag geen druppel bier gedronken. En daarna heb ik het genoegen gehad om samen met Wiefke ver na middernacht nog even de Shoarma-nacht-express te laten komen. Twee dingen die ik niet zo vaak meer mee maak.

Voor eenieder die dit concert heeft gemist heb ik bovenstaand karaoke-filmpje bijgevoegd van zijn laatste hit. En nou allemaal...

1 opmerking:

harm job zei

echt, bij jannes zou ik niet nuchter kunnen blijven. oh my god!