vrijdag 2 november 2007

Cabri-Oh Scheisse!


Soms heb ik echt spijt dat ik mijn camera niet bij me heb. Zoals vanmiddag onderweg naar onze oosterburen om wat drank voor morgen in te slaan. Voor me rijdt een duitse meneer die in de stellige overtuiging leeft dat een Jaguar XK8 convertible best wel geschikt is voor alledaags gebruik. Zijn nummerplaat bevat zelf de afkorting XK.

Maar vandaag had hij een heel groot pakket te vervoeren, dat bij lange na niet in de beschikbare binnenruimte past. En wat doe je dan als praktisch ingestelde trotse autobezitter: Je zet gewoon je dak helemaal open, en legt het pakket op de passagiersstoel. Helaas voor onze oosterbuurse vriend begon de regen net even echt goed door te zetten, met voor hem een nat pak, pakket en interieur tot gevolg.

Het zal nog wel even duren voordat hij weer gaat opscheppen dat je met zijn auto zoveel bekijks trekt.

Geen opmerkingen: