zaterdag 24 november 2007

Guitar Hero 3






Even een kort bericht voor mijn straatgenoten: Mochten jullie me de komende maanden niet meer buiten aantreffen, raak dan niet in paniek. Ik ben niet ziek, heb geen ruzie met Wiefke, ben niet op vakantie en ben ook niet overleden. Sinds vandaag ben ik één van de gelukkige bezitters van Guitar Hero III.

In het centrum was hij echt overal uitverkocht, maar dankzij wat doorzeuren van Wiefke hebben we een verkoper van een centrumse gamewinkel zover gekregen om de allerlaatste doos bij de zuidelijk-stadse Bart Smit voor ons achter te houden. Met deze doos eenmaal in handen was mijn dag weer helemaal goed. Zelf een extra winkel-in-winkel-uit sessie die voor de gelegenheid door Wiefke werd ingelast kon me niet meer uit mijn goede humeur brengen.

Hoeveel lol kun je hebben van een plastic gitaar en een Wii? Heel veel, geloof me.

2 opmerkingen:

harm job zei

zeg maar niets meer, het gordijn aan de zijkant was niet echt goed dicht en we hebben je wel zien freaken!

;-)

Mr. T-REX zei

Ik hoor het wel wanner jij ook een keer wilt ;)