zondag 11 november 2007

Kitch!

Een zwaar weekje voor Mr. T-REX. De hele week heb ik last gehad van een fikse verkoudheid. Dat in combinatie met nog steeds erg hoge werkdruk zorgde ervoor dat ik de hele week na het werken en eten vrijwel meteen kon gaan beginnen met slapen. Daardoor heb ik de hele week niet kunnen bloggen.

Gelukkig gaat het vanaf dit weekend weer een stuk beter, zodat ik na de boodschappen bij K+K (inclusief een aparte bierkar voor buurman krattenstapelaar) weer even lekker de stad in kon.

De maand november is inmiddels al aardig onderweg, en dat betekent maar één ding: De kerstkitch-periode is nu echt begonnen. De kerstoutlet waar ik al eerder over schreef is inmiddels al een aardig tijdje open. Een mooie kans voor mij om mijn ogen uit te kijken naar alle kitch die dit jaar weer voorgeschoteld krijgen. Ballen, bomen, glimmende en knipperende wintertafereeltjes, engelenhaar en natuurlijk de bovenstaande beelden die de trap naar beneden met veel bezieling bewaken (en dat voor €749,- per stuk, een koopje!).

Toch ben ik ervan overtuigd dat het allemaal nog veel erger kan. Binnenkort zal ik eens bij wat tuincentra gaan kijken (met Oosterik als potentiele absolute topper). Ik houd jullie op de hoogte.

1 opmerking:

harm job zei

ooooh, kerstkietsj....

:-)