zondag 19 september 2010

Een ode aan magische handen


Omdat het vandaag waarderingsactie was bij de massage studio speciaal deze blijk van waardering:

Je opent de deur met een bescheiden lach.
Ik lach terug, en treed binnen.
Ben toe aan ontspanning na een stressvolle dag.
Met jouw hulp mijn zorgen overwinnen.

Ik vlei neer op de tafel, sluit mijn ogen,
volledig vertrouwen in jouw vakmapschap.
Zodra je begint alle zorgen vervlogen,
De gestressde spieren helemaal slap.

Twee magische handen,
hun weg vindend over mijn lichaam.
Mijn gedachten belanden
in een andere wereld, stil en vreedzaam.

Voor altijd wil ik er blijven,
weg van de realiteit.
Mijn gedachten weg laten drijven,
één met mijn eigen identiteit.

In de verte klinkt plots een stem:
"Zo dat was het, vond je het fijn?"
Ik denk alleen maar: "Damn!"
Kon ik maar elke dag hier zijn.

Nog wat afwezig kleed ik me aan,
ik voel het opkomen van slaperigheid.
snel de agenda openslaan.
Volgende week weer graag, zelfde tijd!


Oftewel: dames, jullie zijn geweldig!

Geen opmerkingen: