zondag 12 september 2010

De man en zijn Cigaar


Ook @HarmJob vond hem erg lekker, de Dominicaanse lekkernij die ik naar de #TwitterBBQ had meegebracht. Voor mij was het al een tijdje geleden dat ik cigaar had gerookt. Toen ik een uitnodiging kreeg om 's avonds voor wat vlees en drank over de schutting te komen greep ik meteen mijn kans. Ik besloot voor die avond het digestive te verzorgen. Het vlees was in elk geval lekker, de salade van @Zunne smaakvol en gezond, de gezelligheid van allen onbetaalbaar. Met zulke vrienden rook ik graag de vredespijp!

Of ik deze gewoonte nu ga doorzetten? Daar moet ik nog even over nadenken. Het rokertje gisteren beviel me wel erg goed, maar het is ook een prijzige hobby. Zeker als ik wat al te enthousiast ga worden. Mocht ik op cigarenjacht gaan bij mijn vaste cigarenboer, dan laat ik het wel even weten. Zo'n tripje kan best gezellig zijn. Maar ik moet u wel waarschuwen: Meestal ben ik bij die winkel niet binnen 2 uur weer vertrokken.

Foto: @HarmJob

Geen opmerkingen: