zaterdag 22 mei 2010

Information companion


Dit is hem dan in volle glorie, mijn nieuwe mobiele vriendje. Bij de keuze voor dit toestel waren twee zaken heel belangrijk:

1) Ik maak privé erg veel gebruik van Google diensten (onder andere deze weblog).
2) Ik ben echt heeeeeel erg ongeduldig wanneer ik een apparaat bedien (sterk gelovige collega's zitten niet graag met mij in hetzelfde kantoor).

In dat geval blijft er eigenlijk maar één keuze over: De HTC Desire op Google Android 2.1 met 1GHz (!!) Quallcomm Snapdragon processor, 576MB RAM en 840x480 AMOLED display. En echt allejezus, wat is dat ding snel! Dat is wel even andere koek dan mijn vorige jopie goedkopie uitprobeer smartphoontje. Ik ben er in elk geval heel erg blij mee. Nu kan ik me zonder zorgen wat vaker op het mobiele web begeven.

1 opmerking:

Anoniem zei

het is een mooi ding die HTC......enz. enz. dat is een hele mond vol.