maandag 24 mei 2010

36


Ja, het staat er echt. 36! 36 jaar alweer voor Mr. T-REX. Door de nog vrij recente relatiebreuk een wat andere verjaardag dan anders. Echt vieren deed ik het niet, maar helemaal ongemerkt is de dag ook niet voorbij gegaan.

's Ochtends kwamen daddy en mummy T-REX even een bakkie doen en een heel leuk cadeautje brengen. De rest van de dag was voor mij vooral even lekker niets doen, tot ik om half zes op de massagetafel lag (een cadeautje aan mezelf). De massage was een staaltje vakwerk waar ik echt nog lang van na kan genieten. De lichte spanning die ik de hele dag voelde was in een keer helemaal verdwenen, en dat deed me echt goed. Zo kon ik oprecht in volle ontspanning van de BBQ genieten, waar 's avonds ook nog VriendP en de krattenstapelaars even aan kwamen schuiven.

Die BBQ zelf leek op een gegeven moment net een twitterdebat. We zaten bij elkaar aan tafel, maar het bleek effectiever om elkaar via de online media zo af en toe wat te vertellen. Het leek wel een bijeenkomst van de anonieme informatieverslaafden, maar dat krijg je als Mr. T-REX een nieuw speeltje heeft :)

Samengevat was het echt een hele fijne avond, die ik voor geen goud had willen missen.

Geen opmerkingen: