zaterdag 9 januari 2010

Afval


De afvalrace is begonnen voor Wiefke en mij. 4 Januari zijn we begonnen met werken aan een slanker lichaam. Voor mij kwam de 100kg steeds dichterbij, en dat wilde ik toch niet laten gebeuren. In het verleden heb ik eerder succes met een koolhydraatarm (en suikervrij) voedingspatroon gehad, dus dat doen we nu ook weer.

Heel Nederland lijkt ondertussen volgeling te worden van Dr. Frank. Wat wij doen lijkt er op, al zweer ik koolhydraten niet per definitie af. Zo af en toe wat onbewerkte koolhydraten kan best. Vanochtend stond voor mij de score op 92,8kg. We zullen zien hoe het gewicht gaat verlopen de komende tijd.

Tot nu toe kan ik het goed volhouden, al moet ik zeggen dat het wel erg moeilijk is om het bier te laten staan. Ik probeer me te beperken tot maximaal 1 flesje per week. Gelukkig staat de biervoorraad bij HarmJob in de kelder, buiten mijn directe bereik.

1 opmerking:

Anoniem zei

een smakelijk woord.

T-REX MUM