zondag 31 januari 2010

Afval 30-1


Na een zware zaterdag waarop flink is gezondigd (Guinness is ook zooooo lekker) was het niet gemakkelijk om de boel weer in het gareel te krijgen. Ook mijn brouwerij-lobby richting de gemeenteraad was nou niet bepaald bevorderlijk voor mijn vetverbranding (Schutting 3-pel is ook zooooo lekker). Voor mij is sinds afgelopen week de weegschaal sowieso niet het meest betrouwbare meetinstrument om mijn successen qua vetverbranding te meten. Ik ben sinds afgelopen zondag namelijk ook weer begonnen met trainen, omdat ik nogal schrok van het iele lichaam dat onder de vetlaag tevoorschijn was gekomen. Hierover later vandaag meer.

Toch ben ik nog 0,6kg kwijtgeraakt, en de teller stond zaterdagochtend op 88,9kg. Voor Wiefke was het een moeilijke week, en haar resultaat van 0,3kg er af viel daardoor wat tegen. We hebben samen een plan opgesteld met wat leefstijl wijzigingen om te zorgen dat we niet stil gaan vallen. We hopen dat dat lukt.

Geen opmerkingen: