maandag 2 november 2009

Opruim, deel 1


Het was echt hoog tijd. En nu mijn project ten einde is kan ik ook eindelijk die nodige tijd ervoor vrijmaken. Een hele week verlof, met als hoofddoel eens grondig opruimen in huize T-REX. Vanochtend zijn we al drie keer bij de stort geweest. Eerst voor 130kg restafval dat we zondagavond al hadden verzameld en in de auto gelegd, daarna nog eens 70kg aan elektrische apparaten en nog 50kg aan oud papier.

Vanmiddag hebben we de achterkamer boven nog even van een handzaam werktafeltje voorzien voor Wiefke. Er komt ook nog een fatsoenlijke opbergkast, zodat de beperkte oppervlakte van die kamer nu eens efficiƫnt wordt benut.

Voor vandaag is het mooi geweest. Wiefke staat een lekkere pan nasi te bereiden, en na het eten ga ik samen met mijn schuttingkloosterbroeder werken aan twee nieuwe biertjes van brouwerij Twents Schuttingbier. Die ontspannende bezigheid heb ik wel verdiend.

Geen opmerkingen: