zondag 15 november 2009

Flesweek


Voor brouw 4 hebben we nog wel wat flessen liggen, maar voor de toekomstige brouwsels kunnen we altijd wat gebruiken. In de paddock stonden nog een hele hoop verdwaalde Belgische flesjes, die vandaag schoon worden gemaakt. De minder bruikbare flessen lever ik binnenkort los in, om zo kratten vrij te maken voor de gereinigde flesjes.

Nu ik dit bericht blog, staan al twee kratten met schone flesjes in de paddock. Als de etiketten van deze lading losgeweekt zijn kan ik aan krat nummer drie beginnen. Met de bijdrage van Buur15 (waarvoor onze dank) bezitten we straks dus 4 kratten vulvoorraad.

Mocht iemand nog een leeg krat over hebben (liefst zonder flesjes) dan houd ik me aanbevolen.

UPDATE 16:00 uur: Zo, dat moet genoeg zijn voor brouwtje 5.

1 opmerking:

harm job zei

De twentse schuttingbrouwers zullen u dankbaar zijn!