zondag 7 december 2008

Woofur!


"Stijlloze electro. Dat is het idee achter Woofur. Het splinternieuwe dancefeest in Atak zonder gĂȘne of hokjesgeest", aldus de website van Atak. Nou dat leek me wel wat. Kon ik eindelijk eens lekker electro-rock-raggen zonder daarvoor naar de andere kant van het land te moeten reizen.

Na wat communiceren op de woofur hyve had ik een plek op de gastenlijst bemachtigd, en even na elven stond ik gisteravond voor het eerst in het nieuwe Atak. Het was nog vrij rustig dus kon ik nog even lekker chillen op het balkon. Al snel begon het eerste life optreden van Vice Verzen. Een hiphop act, en dus niet echt mijn ding. Ze maakten er wel een leuk optreden van maar van mij mag dat de volgende keer wel worden geschrapt.

Het tweede life optreden van de avond was wel een echte knaller. T.Raumschmiere zette de zaal volledig op zijn kop. Het leek wel of ik bij een Rauw feestje was beland, geweldig!

Na het optreden maakten de heren van vunzig soundsystem de avond af met een set vol vette electro-beats. Ik heb er echt van genoten, en na de heren te hebben bedankt ben ik huiswaarts getrokken om rond tien voor vijf weer naast Wiefke in bed te ploffen.

Volgende keer komt de docter langs, en ik ben er denk ik wel weer bij.

3 opmerkingen:

harm job zei

Ik baal als de bekende stekker dat ik dit heb moeten missen! Nog filmopnamen gemaakt?

Mr. T-REX zei

Batterij van de camera was leeg, dus helaas geen bewegende beelden.

Anoniem zei

Geeft niets Harm Job, ondergetekende heeft van de gelegenheid gebruik kunnen maken om hier van te genieten, dus het is allemaal goed terecht gekomen. Wel jammer dat ik niet langer ben blijven hangen (ben niet al te lang na het optreden van Vice Verzen vertrokken richting stamkroeg), maar de volgende keer ga ik daar zeker weer bij zijn!