zaterdag 6 december 2008

Puur- of Melksint?


"Hè verdorie, ik weet het ook allemaal niet meer hoor. Ik had het vorig jaar nog opgeschreven, maar dat briefje was ik al kwijt. Maar ik dacht toch echt dat ik het deze keer goed had", aldus Mummy T-REX aan de telefoon.

Zoals elk jaar is ze haar kinderen (en aanhang) ook nu niet vergeten, en heeft ze Daddy T-REX op pad gestuurd om wat kleine december cadeautjes in de brievenbus te deponeren. En zoals elk jaar heeft ze ook nu haar hersens flink moeten laten kraken. Houdt Mr. T-REX nu van melkchoco of heeft hij liever puur? Al ruim 25 jaar is het voor zowel mij als Mummy T-REX erg spannend of ze de choco dit jaar goed heeft ingekocht.

Helaas, Mr. T-REX is toch echt een liefhebber van pure chocolade. Gelukkig krijg ik elk jaar melk, en dat heeft dan ook wel weer zijn charme. Voor Mummy T-REX worden het zware dagen de komende tijd, want haar gezin kennende moet ze dit nog wel even horen :)

Een lekkernij voor Wiefke is gelukkig een stuk eenvoudiger te kiezen, want Wiefke houdt helemaal niet van chocolade. De zure snoepjes waren een schot in de roos, want dat zijn Wiefke's favorieten.

Geen opmerkingen: