donderdag 18 december 2008

Ik ben er klaar voor


"Geachte heer / mevrouw,

Uw bestelling is betaald.
Druk dit bericht af en neem deze samen met uw bevestiging mee als
bewijs van betaling.
Het betreft de bestelling met als bestelcode "xxxxxxx".

Indien met creditcard is betaald dient u de de creditcard en een
geldig legitimatiebewijs
mee te nemen bij het afhalen van de bestelling.

Indien er korting is verkregen door het gebruik van een
'vuurwerkgeschenkbon' dient u deze
bij het ophalen van de bestelling mee te nemen.

Wij mogen maximaal tien kilo (10.000 gram) afgeven per persoon (16
jaar of ouder). Als u bijvoorbeeld 20 kilo vuurwerk heeft gekocht
kunt u dit afhalen met 2 personen.


Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen."

Ik moet alleen nog een 3e persoon hebben om het spul op te halen de 31e.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij ontzettende pyromaan. Zal ook nooit veranderen hè :-)

Ik kan de 31ste wel, of had je me al als pakezel meegerekend?

harm job zei

en misschien dat ik wel ff tijd heb tussendoor...