donderdag 22 mei 2008

Mysteryland 2008

Vorig jaar een onvergetelijke ervaring, dus dit jaar weer. Het kaartje heb ik alvast gekocht, nu nog 3 maanden wachten.

De line-up lijkt in vergelijking tot vorig jaar ietsje minder, maar zeker niet verkeerd. En ook zie ik weer veel namen die vooral mijn nieuwsgierigheid wekken. Dat is toch de kracht van Mysteryland: grote namen, maar ook nieuwe talenten die hier hun naam echt kunnen gaan vestigen.

Ik denk dat ik ook dit jaar vrij veel tijd in de Rauw tent ga doorbrengen. Op een youtube filmpje genomen in de rauw tent van vorig jaar las ik een comment: "Het geluid stond daar zo hard, het leek wel of je in elkaar werd getikt". Maar daarom was het daar ook zo gezellig.

Freshy98 heeft zijn kaartje ook al binnen, dus ik denk dat Mysteryland ook dit jaar weer een echte knaller gaat worden.

Geen opmerkingen: