zaterdag 24 mei 2008

Feestje!





23 mei 2008. De dag dat ik mijn 34e verjaardag mocht vieren. De hele middag waren Wiefke en ik bezig met de voorbereidingen. De laatste hapjes moesten klaar, enkele BBQ spullen moesten nog gehaald en reserve stoelen waren per auto richting tuin vervoerd.

Om 18:00 uur kwam de eerste gast, en vanaf een uur of acht begon de Paddock vol te lopen. De BBQ had ik inmiddels aangestoken om de gasten te kunnen laten genieten van saté, shashlik en natuurlijk onvervalste echte duitse braadworsten "mit curry und gewurz". Het vlees viel gelukkig bij iedereen in de smaak, en ook het bier werd door menigeen in een hoog tempo naar binnen gegoten.

Een zeer geslaagde avond dus, en ik kon tegen vier uur in de ochtend dan ook moet maar zeer voldaan mijn bedje opzoeken.

Geen opmerkingen: