woensdag 14 mei 2008

Bloem!


Na een dag met erg veel verkeer op de weg en daardoor lange reistijden, een warm kantoor waar het dragen va een pak met wurgkoord verplicht is en een gezamelijke maaltijd met de familie Wiefke vanwege het aanstaande vertrek van Wiefke's ouders naar hun vakantie adres parkeerde ik vanavond rond half negen mijn auto voor de deur.

Bij het uitstappen werd ik door het raam uitbundig begroet door de buurman van nummer 17. Hij zwaaide wild naar me, en ik zag hem richting achterdeur lopen. Even later kwam hij grijnzend op me af lopen met een bos bloemen in de hand. Er schoot ineens van alles door mijn hoofd. Ben ik recentelijk in een dronken bui wat al te aardig voor hem geweest? Heb ik me zo goed geschoren dat hij mij niet meer kan onderscheiden van zijn eigen vrouw?

Niets is minder waar gelukkig, en het blijkt een boeketje van mijn werkgever die erg blij is met mijn recentelijk behaalde certificeringen. "Een hele prestatie" staat op het kaartje te lezen. Ik vind dit eigenlijk gewoon een standaard onderdeel van mijn werk als ik eerlijk moet zijn, maar het is altijd leuk om te weten dat mijn inzet ook aan de andere kant van de arbeidsrelatie wordt gewaardeerd.

1 opmerking:

Anoniem zei

en toen bleek je last te hebben van hooikoorts...
p.s. moeten ze nog water hebben? ;-)