vrijdag 18 april 2008

UPDATE: Examen-chaos

Vanochtend een mailtje in mijn box:
"Dear Thijs

Good day.

We are happy to inform you that both exams: 70-237 and 70-238 are
already visible in your transcript on the secure site.

Should you have any further queries please feel free to contact us.


Kind Regards


Microsoft Regional Service Center"

Na veel bellen, documenten scannen en emailen is alles dan toch nog goed gekomen. Ik ben nu ook bij microsoft zelf bekend als MCITP. Nu maar hopen dat toekomstige examens wel meteen goed worden verwerkt.

We zullen het snel weten, want vanmiddag was het volgende examen aan de beurt, ditmaal voor Windows Server 2008. Qua moeilijkheid viel het hard mee. Er werd vooral gevraagd naar conceptuele kennis en dat is nu juist mijn sterkste punt. Ik heb meteen een voucher aangevraagd voor de volgende. Ik mag me vanaf vandaag MCITP: Server administrator noemen, en over 2 examens (als ik ze haal) ook Enterprise administrator.

Het houdt me van de straat zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen: