donderdag 3 april 2008

MCITP: Enterprise Messaging Administrator

Microsoft heeft de afgelopen tijd erg veel nieuwe producten op de markt gebracht. Naast Windows Vista voor op de PC ook een heleboel producten voor op de servers, waaronder Exchange 2007. "The launch of the decade" werd het al genoemd.

Leuk en aardig allemaal, maar voor mij als IT Consultant betekent dat ook dat ik mijn certificeringen weer bij moet gaan werken. De certificering voor Exchange 2007, bekend als MCITP: Enterprise Messaging Administrator heb ik vandaag afgerond door het laatste examen van de drie te behalen.

Nou nog Windows 2008, Vista en daarna wellicht System Center certificering. Ik ben voorlopig wel even zoet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

van harte

harm job zei

jippie! feest! ;-)

had ik niet voor niets geduimd voor je!