zaterdag 5 april 2008

Knap!

Dat was vanochtend even schrikken. Ik was net met het eerste werksetje van mijn training begonnen toen ik een vreemd geluid hoorde. Voordat ik me realiseerde waar dat geluid vandaan kwam gebeurde het: De kabel van de Cable seated row machine brak ineens doormidden (overigens niet de kabel op de foto). Doordat ik plots 90kg tegengewicht miste viel ik meteen naar achteren en één seconde later lag ik op de vloer van de fitnesszaal.

Enkele medesporters keken bezorgd mijn kant op, maar gelukkig viel de schade mee. Na even bijkomen kon ik, weer een ervaring rijker, mijn training alsnog hervatten.

Op dit soort momenten besef ik hoe nuttig het is om mijn oefeningen rustig en gecontroleerd uit te voeren. Anders had het heel wat slechter af kunnen lopen. De sportschool eigenaar voelde zich knap lullig maar was vooral blij dat ik me niet geblesseerd heb bij dit voorval.

1 opmerking:

Anoniem zei

de sterkste man van de straat!