dinsdag 8 april 2008

Nacht van Oranje

Vorig jaar was het een erg leuke avond, de nacht van Oranje. Vooral afsluiter Dr. Lektroluv zette het Ei van Ko op zijn kop. Ook de twee sets ervoor waren best relaxed. Voor dit jaar is de line-up nu ook bekend, en eerlijk gezegd valt hij mij een beetje tegen.

Natuurlijk is Marco V een grote naam die veel publiek zal trekken, en hetzelfde geldt in zekere mate ook wel voor DJ Chuckie. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er hier commercieel wel erg op safe wordt gespeeld om een zo groot mogelijk publiek te trekken. Voor mij is Switch de enige naam die me (afgaande op het youtube materiaal dat ik van hem kan vinden en het feit dat hij ook op Rauw avonden heeft gedraaid) enigszins aanspreekt.

Voor het echte werk wordt het waarschijnlijk gewoon wachten op Mysteryland.

Geen opmerkingen: