zondag 10 februari 2008

Feestje!

"Kom verkleed, maar houd je niet aan het thema", was de opdracht voor het CDA-feest van gisteravond. Ik ben helaas niet zo een ster in verkleden, dus hebben Wiefke en ik bij de lokale 2e-hands kleding winkel gewoon het foutste jasje, bloesje en stropdas gekocht (in de categorie die je vroeger veel zag in het Arnhemse spijkerkwartier).

Het feest was gezellig, en rond een uur of elf vond ik mezelf gebombardeerd tot vaste barman. Net als vroeger toen ik ooit de BACOning was (don't ask), voelde ik me achter de baar helemaal in mijn element. Het tapbier vloeide die avond rijkelijk, en de meeste kostuums waren goed verzorgd.

Jas en das zijn niet mee naar huis terug gekomen, maar hebben hun korte maar hevige 2e leven zien eindigen in de dichtsbijzijnde prullebak.

1 opmerking:

Anoniem zei

cooool ik wil ook zo''n feest later als ik groot ben hihihi