donderdag 3 februari 2011

Goede voornemens productiviteit - #9


Al een tijd lang geen update op mijn blog. Ik zit al weken zonder inspiratie, doordat ik steeds en meestal onbewust mijn eigen inspiratie aan het blokkeren ben. Wat daar de oorzaak van is ga ik nu niet op in, dat komt wellicht later nog wel. Nu ga ik het over leuke dingen hebben.

Ik was met de goede voornemens al aardig goed op weg, en die trend zet ik graag voort. Sinds deze week weet ik dat goede voornemen nummer 9:

"Ik ga in 2011 minimaal 2 keer los op een racecircuit
waarvan ik minimaal 1 keer zelf rijd"


helemaal goed gaat komen. Ik had de voucher om met een Formule auto op een circuit los te gaan nog open staan. En sinds deze week is de tweede voucher voor het Circuit combinatiepakket ook actief. Dat betekent dat ik dit jaar naast de formule auto ook nog de volgende auto's ga besturen:

Ferrari F430
Lamborghini Gallardo
Porsche 911 GT3
Audi R8 Limited Edition ( 620 PK! )

2011 Wordt voor mij een jaar van veel pk's achter de rug (pun intended), en ik kan nu al niet wachten tot ik achter het stuur kan plaatsnemen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Mag ik mee????? Pap