zaterdag 11 oktober 2008

Rauw!




Gisteren was een zeer lange dag, maar wel een om niet snel te vergeten. Na het geweldige vermaak in de Rauw tent op Mysteryland vonden Freshy98 en ik het hoog tijd om eens een reguliere Rauw avond te bezoeken. Aangezien voor deze editie 's Werelds beste DJ stond geboekt hadden we de koe bij de horens gevat en meteen de kaartjes besteld.

Aan het einde van mijn werkdag trok ik dus richting Den Haag om mijn slaapplaats daar in te gaan richten. Na wat chillen met een fles baileys hebben we rond een uur of elf de tram, trein, en taxi genomen richting de feestlokatie van die avond. Het was buiten een gezellige drukte, en ook binnen zat de stemming er al goed in.

Om half twee begon het optreden van het franse electro-duo The Shoes. Het werd een sessie die begon met techno en hip-hop invloeden en eindigde met snoeiharde electro-rock waarvan zelfs onze haren begonnen te trillen door de geluidsdruk.

Om half drie begon de DJ-set van E.R.O.L. Dat betekende twee uur lang über-bruut, vet, dreunen, stampen, feesten, raggen. Wederom een set om nooit te vergeten. En ook nu bleek weer dat je bij deze man nooit weet wat hij voor je in petto heeft.

Even na vijf uur 's ochtends stonden we weer buiten, en kon het zwaarste onderdeel van de nacht beginnen. De terugreis via taxi, trein, tram en dan nog een stuk lopen. Uiteindelijk konden we om 07:00 uur in ons bed gaan liggen. Ik geloof dat we allebei vrij snel sliepen.

Na een ontbijtje rond half één en een autorit van ruim 200km was ik vanmiddag weer thuis, erg blij om Wiefke weer te zien.

Bovenstaand een video die door één van de medebezoekers van gisteravond is geschoten. Check die deinende mensenmassa!

Geen opmerkingen: